MEN KLAGA LAGOM?

Anonym om SVAR PÅ TAL / DAGEN:
asso asso.
04 Juli, 22:58  
  evelina om SVAR PÅ TAL / DAGEN:
du säger asso i alla meningar :o..
IP: 85.224.44.21


-
okej, nu är de så att jag sköter min blogg inte ni. Så jag skriver asso hur mycket jag vill. Och de är faktiskt ingenting jag tänker på, jag gör de automatiskt bara. Men om ni stör er så himla mycket på de, så kan ni svara på varrför ni äns läser min blogg..? Skulle gärna vilja ha ett svar av någon av er. Ni ska inte klaga på min blogg, som faktiskt drivs av mig.

Kommentarer
Postat av: Evelina?

haha Jenny , varför lägger du upp det

i ett inlägg ta det öga mot öga ist ..

2010-07-07 @ 01:05:41
Postat av: ???

jag tycker der är kul att läsa din blogg men vart litre irriterad när du skrev så kanske:)

2010-07-07 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0