SVAR PÅ TAL / DAGEN

hihi, den där tjejen jag la upp förut som sjung, ja de är en tjej men hon tycker stilen är snygg, och sjunger med en basröst vi tjejer kan få. Jag tycker hon är så sjukt häftig asso! Jag älskar hennes låtar kan nästan alla utantill!

Aja iallafall..
idag har jag varit och badat i säbylund, de var jättevarmt i vattnet så de var ju riiktigt skönt! Och så grillade vi marsmellows och korv.. och lite godis.. haha! Btw så var jag där med ellinor och evelina. Sen kom erika och sandra, jättekul vare.. enmassa mys! Fast gud vad jag var smutsig i ansiktet! Haha ni kunde väl sagt något! HAHAHA asso gud..! Och nu ikväll.. eller ja natt ska jag titta på film, alice i underlandet och harry potter och halvblods prinsen. Och dricka cola och äta godis, jag är ett riktigt fetto är jag! haha! De är bästa jag vet är nog att kolla på film när alla sover och ligga i soffan och dega, de är så skönt att vara ensam ibland.. Men nu efter skolan, efter sommarlovet så får elsa, min lillasyster vara hemma själv, så kul för mig asso..!? nej jag vill ju vara hemma själv.. Så de är ju lite surt de asso.. Men aja hörs någongång, puss!

min lilla bebis på bilden, söt va!? :D
och föresten , jaaaa jag ska försöka ladda upp bilder från dagen och så.. Men jag har ingen usb kamera..! -.- Men jag får nog en snart, eller en system kamera, shit vad jag vill ha de asso! Men jaja drömma kan man alltid! (:

Kommentarer
Postat av: evelina

du säger asso i alla meningar :o..

2010-07-03 @ 13:49:31
Postat av: Anonym

asso asso..

2010-07-04 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0