sad, romantick and happy

hellu, sitter med mamma och pappa och skrapar lite skraplotter, haha inget liv, inte vann vi något heller för den delen. Pappa har laddat ner film nu också, Harry Potter sista finns nu ute med bra bild, asso riktigt bra! :) Kollar på Tankafetast eller Tankaner! (:
de ska vara hjärtgripande, lyckligt, och sorgligt♥
ingenting som BARA gör en deprimerad, utan också lycklig

OCH INGEN SKRÄCKFILM, ELLER ACTION TYPSAK BARA FÖR ERAN FAVORITSKÅDIS DÖR ELLER NÅGOT
DET SKA VARA SORGLIGt SOM TITANIC, ELLER A WALK TO REMEMBER

Kommentarer
Postat av: Anonym

Forest Gump! Jag brukar inte kolla på så mycket sorliga filmer men den är nog den sorligaste jag har sett!

2011-10-20 @ 14:40:38
Postat av: du kan aldrig gissa

björnbröder 1, seriöst. Jag gråter inte till någon annan, eller jo sista avsnittet av o.c på 1:a säsongen.

2011-10-20 @ 18:39:34
Postat av: rebecka

"The last song" är verkligen en sådan filma som man gråter till och sen en annan sorglig är ju då "Jag saknar dig" hoppas detta är något för dig!



Kram

2011-10-20 @ 21:53:40
Postat av: isabella :) <3

my sisters keeper, then är så jävla bra+as sorglig!

2011-10-21 @ 22:17:03
URL: http://isabellaagerhall.blogspot.com
Postat av: Erika

kolla på hachiko! grät as mycket till den! tyvärr är det ett sorgligt slut men jag rekommenderar den ändå för den var så himla sorglig! det är en sann berättelse också

2011-10-23 @ 03:14:30
Postat av: josephine

gråter aldrig när jag ser på filmer men när jag såg aurore sprutade tårarna i flera timmar haha ne men iaf under filmen ;) så jävla bra ett måste!

2011-10-24 @ 18:42:47
URL: http://nathaliesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0