the rain in new orlands forgot to end

hejsan, sitter och lyssnar på musik, jag älskar musik, man mår så bra utav det... För det finns alltid en låt, som är lika deprimerande, just nu är det ''everything'll be alright'' den är liksom deprimerad, men ändå inte. Om ni undrar varför jag är deprimerad, så kan jag säga att inte allting går så bra för mig, min mamma säger åt mig hur jag ska sköta saker och ting med mina vänner, skolan går inte bra över huvudtaget, och jag är bara helt lonley. Jag har vänner ofc, men på fritiden. Jag vet att jag inte frågar folk, men det känns liksom, som om det är menat att jag ska vara ensam.. Men skitsamma liksom, ska inte vara deprimerad.
så puss(L)


jag vet att jag inte är pinnsmal, men jag tänker inte skämmas över min kropp, även fast jag gör det i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: aah<3

din mor borde ju vara glad över att du inte är ute o super på helger.. iaf inte i den åldern:o . tummen upp för dig jenny=) trevlig o goó tjej du=)

2011-05-18 @ 23:28:21
Postat av: Caroline

Du är fin som du är gumman! loveu<3

2011-05-19 @ 19:25:46
URL: http://carolineegyllingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0