my bed is to big for just me.

hejsan. Försöker fixa Jossans design, men det är jättesvårt. Började typ klockan 9, och jag är inte ens klar med första. Har jag ingen fantasi kvar eller!??!
Iallafall. Idag var det onsdag, skola. I skolan händer egentligen ingenting särskilt, jag var med Magnus typ, och efter skolan kollade jag på OC, summer och seth är back together!! Haha, jag vet att jag är lite tidig... fast nä. Men jag har faktiskt inte kollat på det förut, så jag har börjat kolla på OC nu. Följer det varje dag, klockan 3 på femman.
Har ingenting mer intresant att skriva.. Hmm. 
ska iallafall reklamera http://feliciahelenaliv.blogg.se och http://julialinnea.devote.se för dom komenterade mitt förra inlägg, vilket ni också borde göra! :)
if you don't understand my silence,
than you don't understand my words'

Kommentarer
Postat av: m

Hej jen (A)

2011-03-17 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0