water for elephant

Hellu bitches. Hatar att när folk skriver så på sin blogg, så jag kände mig tvungen! JAG ÄR SÅ ROLIG!!! haha ne. Idag har jag inte gjort någonting, Gick inte till skolan för jag hade sån extrem huvudvärk och kände att jag skulle spy. Sen kom jag på att det var lågtrycker som gjorde att jag hade huvudvärk, för det började åska jätte mycket.

jag tycker det var intresant att veta, tycker inte ni? Min blogg suger<333333333


mamma har tagit hem water for elephant, boken.
så den ska jag läsa sen, älska
har inte haft någonting att läsa på sistonde, har egentligen inte velat läsa något efter twilight böckerna. Men nu tror jag att den här kommer var extremt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0