SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Felicia♥
Vilken program gör du om dina bilder/headers i? - Jag gör alla i Photoscape :)
Hur många läsare har du? :D  - Jag har 65 + varje dag :)
Hur länge har du bloggat? Vet inte riktigt, sen januari 2009 tror jag :)
Linnsundberg
Gillar du någon kille? - Nej inte för tillfället :)
Vem är din bästvän? - Linn Sundberg (du), Evelina, Magnus Yngvesson tror jag :)
Tycker du om kumla? - Nej inte alls, sämsta staden!!!
Oskuld? - Ja :)
Vad är det dummaste du någonsin gjort i hela ditt liv - jag lovade ju att svara på allt så.. När jag provade röka, min mamma vet om, och jag har bara testat, och jag skäms inte för att säga det :)
Madelen
Finns det någon du litar på till 100% och har alltid gjort det? - Evelina Jondelius och Magnus Yngvesson, dom är så sjukt underbara.
Vilka bloggar läser du? - Julia Segercrantz, Din, Evelina Jondelius, Linn Sundberg ah dom typ :)
Hur många läsare? - 65 + :)
Favorit film? - Olika varje gång :)

Vet de mesta,men endå haha loveu


Anonym
Har du haft sex? - Nej det har jag inte

Isåfall med vem/vilka? - Evelina ofc :)
:)
Har du älskat någon så mycket så det inte går att beskriva? lite konstig fråga men ändå! - Det har jag..

Julia
varit lite sen på att ställa några frågor, men här kommer några!

Hur många läsare har du om dagen? - 65 + :)
Hur har du lärt dig så mycket om hur man gör om bloggarna? - Jag vet inte rktigt, jag improviserar varje gång, ni ska bara vetahur mycket som ligger och skräpar på min dator! :)
Vad tycker du om min blogg? - Jag älskar din blogg, jag älskar alla bilder du hitta och tar, och att du hittar ett citat till varenda rubrik, jag älskar din blogg :)
Vem litar du på till 100%? - Magnus Yngvesson och Evelina Jondelius :)
Evelina Jondelius
älskar du ditt liv som det är? - Absolut inte.
puss

Magnus Yngvesson
Gillar du turtles? - Över hela mitt hjärta
Anonnym
hur länge till tänker du gå på gymnastik? - Vet inte, tills jag tröttnar (LÅNGT KVAR!!)
vad tycker du om din klass? - Asso, nu när vi slutade så hände det lite grejer, men det ska jag inte upp, men jag gillar min klass, jätte mycket! :)

haha hjärnsläpp, jag kommer inte på några! men nu har du två ialf, puss<3
Jossan
planer för sommaren? - Har ingen aning faktiskt!! Haha :D
bästa minnet du har? - Hela 2008 :D:D Bästa året!! :D
hur många läsare har du? - 65 + :)

kraam <3


Hoppas ni blev nöjda med svaren! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Du ska veta hur glad jag blir när du säger detta, som om mitt hjärta hoppar över ett slag! Tacktacktack Jenny!!



Kram<3

2011-06-18 @ 10:39:07
URL: http://segercrantzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0