8an here i come!

Hejsan, på måndag är det sista skoldagen. Det känns som om jag nyss började 6an. I 6an hatade alla mig, särskilt 9orna, men det löste vi och nu är jag kompis med alla i 9an, fast dom ska ju sluta nu, jag träffade också världens bästa person vid namn Magnus Yngvesson. Min allra bästavän, fast den här terminen har vi glidit isär, och det är ju inte kul.. Men ändå, han betyder otroligt mycker för mig.


Jag och evelina har också varit lite skakiga, men vi har kommit på att vi kan inte vara vanliga kompisar. Det blir fel, liksom om jag träffar henne är det inte direkt så att jag kramar henne, det känns helt konstigt.


Och linn och jag, ah hon har ju vart borta hela terminen, skönt att ha henne tillbaka!

Fotat lite;














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0