bring me back to life

- hello, idag har jag inte gjorot någonting. Jag har haft en enorm huvudvärk idag, har det forrtfarande. Det gör liksom ont om jag går, men ännu ondare om jag springer, inte alls skönt!!

Ikväll har jag planerat harry potter, en massa. Jag kom och tänka p åatt det är ju slut nu, det är slut på harry potter... Men det betyder inte att man inte kan njuta av att dra iväg till Hogwarts, filmerna finns ju kvar!
Men jag måste säga, igår var nog en lika minnesvärd kväll som kvällen jag såg Lars Winnerbäck

den senaste harry potter filmen var lätt den bästa!



Jag har också lärt mig att Twilight är ju helt okej film, men det är bara en fas
men Harry Potter, det är en livsstil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0