WIIIIEEERRDDD

hahahha, hitta en skit gammal bild, på mig becca och evelina, När jag var blond och hade ''stekarglasögon'' fyfan vad snygg jag har varit e gång i tiden.. det känns inte som om jag har förändrats alls, men egentligen har jag ju de, både i sätter och utseende, men ändå känns det som om jag alltid sett ut såhär. Allting går så himla fort, i år ska jag fylla 14, jag kommer ihåg när jag var 11 och verkligen längtade tills jag skulle bli 14, men det är ju ingen stor grej!? Jag känner mig fortfarande lika liten som jag alltid har varit, undra om jag någonsin kommer känna mig äldre...? Aja, jag och evve har bestämt oss för att när vi fyller 14 ska vi åka in till örebro i kanindräkt och springa runt, eller klä ut oss till slampor, det här kommer bli den bästa sommaren någonsin, pussssss på det!!! :D

2009:



-----
i början av 2010:



------
slutet av 2010:




, så om man tänker efter har jag förändrats väldigt mycket, liksom ni? :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0