DAG 04

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Det här vill jag ha
Dag 03 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 04 – Min bästa vän
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min tro
Dag 07 – Min dag
Dag 08 – Min favoritplats
Dag 09 – Det här åt jag idag
Dag 10 – Favoritsaker
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mina föräldrar
Dag 14 – Den här veckan
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Bloggfavoriter
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det här är jag bra på
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Bloggfavoriter
Dag 21 – Mina förebilder Dag
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Dåliga vanor och laster
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – 5 saker du inte vet om mig
Dag 28 – Mitt hem
Dag 29 – Det här saknar jag
Dag 30 – Mitt hjärta
Dag 31 – Det värdefullaste jag äger.
Ni säger bästavän, jag säger Evelina Jondelius:
min allra bästavän heter evelinajondelius, och hon kommer föralltid att vara min bästavän, även fast vi är lite oense, och tycket olika. Men vi har gått igenom så mycket tillsammans, hon är min första riktiga vän. Jag har ju såklart andra bästavänner,


Magnus Yngvesson är också min bästavän, han är helt underbar, och jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan honom, när jag började 6;an så tog vi kontakt, och utvecklades till väldigt bra vänner, jag litar på honom till 100 procent, och vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan honom., och jag är så jävla glad att jag har dig.


Evelina Jondelius är den ända som vågar vara ärlig mot mig, hon säger att jag är mullig, för det är sant, och vissa andra kompisar säger bara ''DU ÄR SÅ SMAL'' men det gör mig mer ledsen än att säga att  jag är mullig, det gör inte ens mig ledsen egentligen, jag är nöjd med mig själv och jag håller på med en diet nu, och jag ska börja jogga när snön eller åtminstonde isen är borta.
Jag har också fler bästavänner, Madelen Malmälskling, Rebecca Johanssonälskling, StinaEklundälskling, CarolineGyllingälskling, JossanLindohfälskling, och en massa andra, jag har många vänner som betyder jätte jätte mycket för mig, dom är verkligen helt otroliga. i love u

Kommentarer
Postat av: magnus

Du e bara så sjukt bäst.

Klarar mig inte utan dig.

2011-01-11 @ 17:15:56
Postat av: madelen

Jag älskar dig Jenny, Du är underbar!

2011-01-11 @ 17:43:00
URL: http://madelens.devote.se
Postat av: Rebecca

du är underbar,jag älskar dig jennyyy!<3

2011-01-11 @ 18:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0