sweet sixteen


åhåhåhå, längtar tills jag blir 16, då ska jag tatuera mig, någon av dom längst ner har jag funderat på riktigt länge, fast mamma tycker den längst ner till höger är förstor, för jag vill ju ha den i normalstorlek, och mamma säger att jag bara får göra någonting litet när jag är 16, sen när jag är 18 får jag göra hur mycket tatueringar jag vill, å det ska jag

och fuck folk som säger att jag kommer ångra mig när jag är gammal, men det spelar ingen roll, för jag tycker man ska leva när man ung, jag håller mig till uttrycket ''Don't Regret Anything That Once Made You Smile''


Kommentarer
Postat av: Lova <33

Nice, vill oxå tatuera mig, men får inte än :P

Ville bara säga snygg blogg, och ja heter oxå Lövenhamn i efternamn :3

Aja, puss puss kolla gärna min blogg <3333

2011-12-06 @ 18:40:32
URL: http://itsmyhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0