förlåt.

jajajaj, förlåt älsklingar, jag har inte uppdaterat! Men de är så tråkigt!
för jag har inga läsare, och jag har inga komentarer, de typ suger, men nu ska jag
bli bättre sötnosar, och vetni? Jag har piercat naveln *happyface* jag och evve
gjorde de i torsdags! Så jag är riktigt glad! Och så en tråkig grej, mamma har åkt
bort i tre dagar så jag är hemma själv med pappa och lillasyster, men jag ska klara
mig *i hope* haha nej jag skojade bara, de är klart jag klarar mig sötnosar! Ajaa!
Men nu ska jag plugga lite tänkte jag! Så vi hörs väl senare, och då tänkte jag säga
vad jag tycker om dom stora bloggarna, *hihi* Aja, vi hörs senare, enmassa pussar!

Kommentarer
Postat av: anonym

oj vad rak du e i kroppen .

inga kurvor eller något ju:O

2010-05-31 @ 21:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0