HOS KUSIN

hej sötnosar, nu är jag hemma hos min kusin, och vi kollar melodifestivalen
och det suger, Haha. Men jaja, jag och kussi har ju alltid kul, så , de är ju nt
så tråkigt iallafall, för kussi är ju sjuk  i huvud så de är skrattretande, ahaha
skojja, Haha, idag har jag vart på marieberg för Erik Saade var där, och han
var bättre än jag trodde, rena chocken haha. Asso jag har ju inte tittat på de
ngn gång, melodifestivalen, hah, typ 2 gånger kanske! Haha, min nya favorit
låt är ju heltklart, den där låten ''underbart'' med gubbarna vad dom nu heter
haha, jag och alma älskar den, och alma står och härmar pernilla walgren ha
de ser skit kul ut! Och sen ville jag bara säga, 'PERNILLA WALGREN, FUCK U!
yess, haha .. Hon är 45 och springer runt som om hon är 15 eller något, mm.
Haha, hon är helt wierd tycker jag! Aa, och sen ville jag säga att melodifesti-
valen suger , så jävla hårt! Haha, men alma gör ju hela grejen kul ofcoursee!
men nu orkar jag inte skriva, hej då mina små töntar, vi ses kanske senaree.


lite för söt, alma på bilden, vilket ni kanske kunde lista ut, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0