YYYYYYÄ

hej mina bloggläsare!
jag har funderat lite, och jag kanske ska ha en blogg paus.. Men jag vet inte? Vad tycker ni?
jag har ju typ ändå inga läsare på min blogg, och de stiger ju inte direkt, men jag har ändå såhär
att jag känner att jag verklign måste blogga, jag älskar ju att blogga, och jag har haft min blogg
så himla länge, så de är väldigt svårt att släppa, aja, skitsamma.. Vi snackar om något annat, men
vad tycker ni kära bloggläsare, paus ''ja/nej'' de är bara att säga vad ni tycker, och var ärliga!!!

Japp, idag var min kusin här, ååh vad jag hade saknat henne, vi hade jättekul! Som vanligt dåå?
och vi dog ju inte, så de är ju positivt de med, *hihi* Hon och jag, och våra föräldrar ska åka till
Orus i sommar, i en vecka, sola och bada, och enmassa annat skojj! De kommer verkligen bli jätte
kul tror jag! Jag och alma, har ju lixom aldrig tråkigt med varann? Så jag har en känsla av att de
kommer att bli en aning lyckat, jaojao! Men nu ska jag dra, hörs senare? Pusshej bloggläsare, :)<3

EN FEEET LÄNK
de är my's blogg, och hon tar så otroligt fina bilder, jag tycker verkligen ni borde titta!


Kommentarer
Postat av: madelen

nej du ska fortsätta:p

2010-06-19 @ 12:33:11
Postat av: Alma

Du glömde att säga att Elsa ska med ;) <3

2010-06-19 @ 18:18:23
URL: http://almalovenhamn.blogg.se/
Postat av: My Isoniemi | Fotoblogg

Tack, får jag väl säga :)

2010-07-19 @ 20:36:02
URL: http://mysfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0