Sunday night

godkväll mina läsare, idag har jag vart med jossan jolinn filip och anton, jättekul, vi var på malmen, och sen gick vi mot torget, för jag skulle in på maxi och köpa en choklad, *yummie* hihi, sen började de regna. Så då gick vi in till typ lägenhets ställe, haha! Och satt och värmde oss, efter de gick vi till maxi, och maxiluffade. Haha, sen så satt vi typ där hela kvällen, vi har bara hängt runt idag. Och softaat. Och vädret har skiftat lite från och till idag. Först sol på morgonen, sen regn, sen sol, sen regn.. Haha! Och sen åkte jag och jossan hem klockan 10 ungefär. En riktigt soft dag! Hihi. Men nu ska jag vara lite social på msn, så vi hörs senare mina sötungar, pussspuss!


- btw, min tunika är köpt på wear it (: för du som undrade :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0