SOMMAR

åååh, vad skönt, nu känner jag verkligen värmen och de är så grönt ute!
de är verkligen jätteskönt, btw! min pappa fyller år idag, grattis på födelsedagen pappa!
aja skitsamma, nu tar vi hur min dag varit! Tjaaa, inte direkt min lyckodag, men de funka
väl..? Och jag har lärt mig att bara för att jag är tjurig, och sjukt besviken, så ska jag inte
ta ut de över er! Annars var väl min dag bra, långtråkigt i skolan såklart? Vi fick tillbaka
våra franskaprov idag också, de gick ju ganska bra tycker jag! 39/45 *hihi* så ja, jag är
ganska nöjd! Aja, sen åkte jag hem, och min lillasyster var hemma själv, så då var skulle
jag sitta hemma med henne, efter som hon inte vågar vara hemma själv! Jaja, och efter
som pappa fyller år, har han köpt krämkaka, *mums* men nu ska jag inte skriva mer,
vi hörs väl kanske senare, *hihi* om jag orkar blogga ofc! Aa, vi ses väl ngn gång, puss!


sommarminne ifrån gbg förra året! Haha, fucking fjortis jag var på bilden, men jaja de är mitt
förflutna *hihi*


Kommentarer
Postat av: Dennis

FJORTIS, ne men,

äre din pappa i bakrunden?

HAHAHHA D:

2010-06-03 @ 12:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0