SOL OCH PLUGG

hejsötnosar!
De är fortfarande riktigt fint väder! och så var vi på naturskolan i kvarntorp, och
de var ju enmassa fint väder! Så vi har solat hela dagen och paddlat! *hihi* fast de
var ju inte jättekul att spendera dagen där, men a, de var ju ganska soft, de var ju
kuligare än att gå i skolan såklart! Och så var de väldigt soft, somsagt! Ah, och när
jag kom hem, så var jag tvungen att göra lite matte, men jag gick ut, och samtidigt
solade när jag pluggade! Jätteskönt, och jag har faktiskt fått lite färg, men pusshej!

Look Of Today
1, baseball jacka
2, ett linne ifrån gina
3, shorts!

Kommentarer
Postat av: chipZ

jag kommenterar nu (A)

2010-06-04 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0