<3

åhå, vädret skiftar, först är de sool och sen är regn, och sen är de sol.. Och nu är de regn igen. Aja skitsamma. Idag har jag inte gjort ett skit, bara vart hemma.. Jag har ingen lust att vara med någon nu för tiden. Och de är faktiskt rätt skönt att vara hemma. Och dessutom har jag ju inte bråttom med att vara med någon, jag har lixom hela sommarlovet på mig, och de här är bara början av det! Så de är sooooooooft för min del. Jaja skitsamma! Jag har också kollat runt på sidor där de finns piercingar till naveln, har hittat enmassa fina. Men favoriten är nog sånnadär tärningsformade.. Dom är värsta söta, jag tror jag ska köpa en sån. Eller med dragkedja kanske! hihihi.

men nu ska jag dra, pussssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0