VÄSTKUSTEN IMORGON

vaknade klockan 1 idag, haha.. Sen gick jag upp och packa, för imorgon ska jag iväg en vecka, med min familj, och min kusin alma, och hennes familj, gud vad kul de ska bli! Vi bor jättenära havet. Så jag och min älskade kusin kan gå dit själva, bättre! Fast ja, vi måste ju vara med min lillsyster också, men skitsamma, de kommer bli jättekul ändå! Jag tar med mig kameran så de blir enmassa bilder när jag kommer hem, vilket betyder att jag inte har en dator där borta, jag vet inte om de kanske finns en dator där, eller typ någonstans som jag kanske kan låna. Isåfall bloggar jag på en gång! Sakna mig inte för mycket när jag är borta bara (;

ojoj, smickrande bild på alma (min kusin) hon kommer förmodligen döda mig (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0