IBLAND SÅ..

.. älskar jag att ha tråkigt! De är ganska mysigt faktiskt. Att de regnar ute. Och så har de slutat åska, och så sitter jag och lyssnar igenom alla lady gagas låtar. Hon är nog min nya favorit för tillfället. Och när jag lyssnar klart på henne ska jag lyssna på avrils alla låtar. Och inatt ska jag kolla på 3filmer tror jag. Kanske struntar i att kolla på twilight efter som jag faktiskt sett den över 60 gånger. Aja shit the same. Har ni någon favorit låt eller album os.v som ni lyssnar på när ni har tråkigt och bara är för er själva? Isåfall skriv gärna han/hon/dom. Nu ska jag nog lyssna vidare på lady gaga. pusshej läsare!


Kommentarer
Postat av: wilma

Hihi jag är snäll, jag kommenterar :D

Vettu jag har sett TWILIGHT 65 gånger :D

Så nu var jag jättesnäll xD<3

2010-07-13 @ 18:14:40
Postat av: Victoria Eklund

Fin blogg du har!:)

2010-07-13 @ 18:42:29
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

har du en bra kväll babe? (:

2010-07-13 @ 21:45:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0