BEHIND BLUE EYES

jag sitter här, mitt i natten.. Och är ganska sur, utan anledning, jag vill bara bort från den här stan, eller.. fan by. Jag vettefan vad man ska kalla de. Jag vet också att min mamma läser min blogg, och kommer undra vad som är ''fel'' när hon läser de här. Men då ska jag säga dig, de är egentligen inget som är fel, jag är bara sur, på allt, utan anledning. Visst jag brukar vara lite sur ibland, med anledning. Och de kommer hon också fråga mig om. Men jaja. Alla är sura ibland, och många är sura utan att berätta för sina föräldrar, och jag har ingen anledning, så vad ska jag säga? Nej juste, så istället för att fråga fick du ditt svar här. Aja, nu var de ett jäkla tjat om mamma, så nu lämnar vi det. De är inte många som orkar läsa de här inlägget, om ens en person kommer göra de, haha. Men de skiter jag i, vill bara skriva av mig lite. Just nu känns de som om hela världen vänder sig imot mig, fast jag vet att de inte är sant, jag är bara trött, eller hur man ska säga. Jag är arg på sånna personer jag glömt för längesen, (asso sånna som jag är ''osams'' med fast ändå glömt bort) jag känner för att slå till dom, jag vet, så ska man inte säga, men jag har verkligen lust att slå till dom, värsta snytingen i ansiktet! Jag har lust att slå ner någon seriöst. eller bara ställa mig på torget och skrika högt, så alla vaknar, och blir sura på mig! Jag vill vara med i värsta ''bitch''fighten, och vara kaxig och bitchig. Aja, de var allt för mig, pusshej fina läsare.. <3


yea, fuck off, ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0