trött!

jag är så himla trött. Och jag har ont i huvudet! Jag mår inte illa längre som tur är!
Kanske kan gå till skolan imorgon, för jag börjar må bättre. Gud, jag är så himlaa
hungrug, men det finns inget hemma att äta känner mig typ helt tom i magen, haha.
NY DESIGN, ja som ni ser har jag gjort en ny design, jag tycker den blev bättre än
än den förra. Eller vad tycker ni? Jag testade med vit bakgrund också, men det såg
helt fantasilöst ut, inte för att grått vitt och svart har mycket med fantasi och göra,
men de såg mer levande ut en att bata ha vitt så det fick bli grå, kom gärna med
bättre idéer jag är lixom inte helt nöjd än, men det får duga för tillfället. Idag har
de inte hänt något särsilt, jag har typ ätit lunch och frukost, och sen har jag kollat
enmassa på tv och kollat på datorn, Men nu ska jag kolla vidare på tvn, vi sees :D


Kommentarer
Postat av: sandra eriksson

Oh, nice blogg! :D

2010-02-15 @ 20:03:57
URL: http://sandraeriikssonn.blogg.se/
Postat av: amelia bolinder

kryyya! Jätte fin design (;<3

2010-02-15 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0