SKRIV HUMÖÖÖR.

yess, jag är på skrivhumör! Jag har inget att göra, chattar med person bästa på msn
men annars har jag inget för mig. Jag lyssnar och på enmassa musik, musiken som
jag lyssnar på just nu ger mig typ tårar i ögonen, ville bara säga det! Att låtar kan va
så sorgliga , när dom inte äns säger något i låten, det är väl mer en soundtrack då ,
men iallfall. Det är new moon soundtracks jag lyssnar på. Den jag lyssna på nu heter
''Edward Leaves'' Den ger mig en massa tårar i ögonen! Och jag har lyssnar på den
där låten ''clar delune'' Som bella lyssnar på när hon är hemma hos Edward i twilight!
Och nu lyssnar jag på ''possibility'' den är värsta sorglig den med! ''tell me whne you
hear my silence'' Och enmassa sånt. Men asso. Det är skönt att lyssna på depplåtar
ibland. Och på tal om twilight och new moon, jag ska se filmen ikväll, konstigt va,
haha. Nej men asso, jag har tappat räkningen men snart har jag sett den 60 gånger
tror jag. New moon och twilight äger. Men böckern är faktiskt bättre, filmerna känns
lite som en snabb genomgång. Jag längtar verkligen tills trean kommer ut, asso på
film ju. Och snart ska jag läsa ettan fast den engelska boken. Nu ska jag få lite mer
tårar i ögonen av dom deppiga låtarna.. ''tell you when you hear my heart stop'' :)

PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0