skola + träning

jaoo, det är ju lite körigt på tisdagar, jag har ju skola till klockan 3, och efter det har jag
ca 2 timmar att vila lite på när jag kommit hem efter som de är träning då, så just derför
bloggar jag 1 eller 2 gånger på tisdagen, tjaa, de har jag ju börjat med i vabliga fall nu
också , men jag ska värkligen försöka bättra mig! Men jag har inte orkat blogga, just nu.
Men de ska de bli ändring på, jag kan inte säga att jag lovar någonting, men jag lovar att
jag verkligen ska försöka såklart! På träningen idag var jag faktiskt riktigt taggad, de blir
också enmassa tävlingar nu i mars också, och det ser jag verkligen fram emot! Men det
var ju allt jag hade och säga antar jag, jag ska nog gå och lägga mig, jag börjar bli trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0