SKOLA SUGER

Hejhej, idag i skolan fick vi tillbaka våra svenska prov, ganska bra gick det
iallafall tycker jag haha. Jag fick 56 av 66, ahah, och jag är nöjd iallafall. (:
Och efter skolan var jag med evelina, vi åkte hem till mig, och vi gjorde inte
särsilt mycket, vi satt vid datorn och tittade på tv mest. HAHA, det har inte
hänt något särsilt under dagen. Ikväll är det ju paradise hotel också, hihi, så
det är ju iallfall kul! Och jag har laddat in bilder till datorn också, så det finns
lite nya bilder också.. Och jag uppdaterar typ aldrig, men jag hinner inte, jag
har ju skola, och sen har ju mina underbara kompisar jag måste vara med ju!
Jag kan inte lägga ner mitt liv på att blogga. Så viktigt är det inte.. Och det är
inte lika kul som det var förut, haha. Jag har tröttnat lite, lite komentarer gör
kanske saken bättre!? HAHA, var inte rädda för att slänga in lite komentarer
jag bitts inte, jag lovar! Men iallafall. Imorgon är det ju sovmorgon och bara
tre lektioner, det tycker jag är ganska soft iallaflall! Men det är idrott imorgon
och franska, och engelska. Bara tråkiga lektioner, men idrott är kul iallfall
ibland ju. Är det någon som vet en bra sida att göra headers på!?!?!?
känn er tvingade att svara på den frågan, det går ju inget bra för mig, jag
är inte nöjd med min.. När jag tittar på alla andras bloggar med superfina
headers blir jag arg på min lixom. Så tipsa gärna! Men hejdå snyggingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0