hejsötnosar!

nej, bilderna kommer inte idag, men jag lovar att försöka lägga ut dom
så snart som möjligt! Men iallafall. Idag var det inte sovmorgon, det var
ju onsdagsschemat. Men imorgon blir det iallafall sovmorgon. Haha, den
du! Hahaha. Idag är det träning också, men den kommer inte vara så
serriös, för nåågra ska tävla i helgen. Så vi får klara oss själva lite idag!
Men det ska bli kul iallafall. Jag ska köra mitt bästa ändå såklart! jaooo.
Vi fick tillbaka våra SO prov idag också. Jag fick komplitera. Jag suger!
men skitsamma. Snart ska vi ha prov i ekonomi också, men det ska jag
klara av iallafall. Så jag ska plugga stenhårt till det. jag tänkte plugga nu
idag, men jag har inte vart med evelina på 100 år, men serriöst, tänker
helatiden på att jag vill ta hål i näsan. Tror ni jag skulle passa i det, säg
gärna vad ni tycker. Jag skulle tycka det blev snyggt iallafall. men de är
ju vad jag tycker, jag vet ju inte vad ni tycker ju. Men nu ska jag dra :)

bild jag gjort om.

Kommentarer
Postat av: ReRe

Jag tycker att det det skulle sitta fint med en liten pärla på din fina näsa,så självklart ska du pierca dig pöss<3<3



Ps.komentera min blogg :)<3

2010-02-09 @ 21:39:00
URL: http://missouro-nimini.devote.se
Postat av: emma!

söt du är älskling!<3<3

2010-02-09 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0