HEJ!

jao, jag har ju vart och tävlat i helgen ju! Och det gick skitbra, vi fick silver!
jag är fett nöjd. Haha, men jag har ju inte lagt ut några bilder idag heller, jag
ska göra det snart, jag lovar,  men det är fett mycket plugg nu för tiden, haha
OCH NI!? jag funderar på om jag ska ta hål i näsan, de är ju skitsnyggt, och
jag tror nog att jag skulle passa i det. Mamma har sagt att hon ska fundera på
det, hoppas jag får! Imorgon är det ingen sovmorgon, vi har bytt schema den
här veckan, så imorgon är de osndagsschemat och på onsdag är det tisdags
schemat. Asso, som ni märker bloggar jag mycket mindre, och det kanske ,
kommer minska ännu mer. För jag har ju skolan, men jag ska försöka att
blogga minst en gång varje dag! Men nu ska jag kolla vidare på bloggar, säg
gärna vad din blogg heter! Så kanske jag följer den. Men hejdå sötnosar, ses!

Demi Lovato - this is me (spansk verision)


Kommentarer
Postat av: sanna

fin blogg! :)

2010-02-08 @ 19:30:46
URL: http://liksomsanna.blogg.se/
Postat av: ReRe

DEN LÅTEN SÖG URSÄKTA MIG MEN DEN GJORDE VERKLIGEN DET :)<3



PS.prenumera på min blogg på bloglovin jag prenumerar på din blogg :)<3

2010-02-09 @ 13:22:21
URL: http://missouro-nimini.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0