GYMNAST TRÖJA!

JAAA, äntligen har gymnast tröjan kommit! happyfac happyface! :D:D:D
en bild på tröjan kommer sen, men nu ska jag skriva ett kort litet inlägg.
Idag var det skola, som vanligt, långtråkigt. Men min lärare mat tog min
mobil, för han såg att jag hade den famme. Men jag fick såklart tillbaka
den på mentors träffen som vi har sist på dan. Men jag klarade mig, det
var ju nästsista lektionen, så det var ju inte så lång tid. Men iallfall, jag
känner att jag har blivit väldigt osocial på min blogg, jag lägger bara ut
enmassa bilder, oh korta på texter. Men jag ska försöka ändra på det &
bli social på min blogg. idag har jag pluggat, jag har läxa i so oh matte,
det sämsta ämnena, men jaja, livet är tufft! Men iallafall, jag inte gjort
klart matte läxan. Oh efter det ska jag dusha, i våran nya dusch! nu är
dom klara i badrummet, ni visste ju inte att det alltid har varit enmassa
gubbar som har hållt på i vårat badrum varje dag då jag kommer hem,
dom är faktiskt ganska sociala. HAHA. Men nu är dom klara, och vi har
en ny dusch, den har masage stråle vanlig stråne tropisktregn, och en
massa annat! Jag har typ duschat varje dag sen dom blev klara! hihih,
och imorgon är det fredag! Och det betyder helg, men som jag har sagt
kommer nog inget inlägg på lördagen eller söndagen, för då är det dags
för tävling, med älskade kumlatruppen, och på lördagen ska ju elsa åka
och tävla, och linnea arvidsson, ni borde föresten kolla hennes superfina
blogg http://linneaarvidssonn.blogg.se ni kommer älska den precis som
jag gör. Men nu måste jag göra matte läxan, vi höra kanske senare, bye!


den nya tröjan på bild, visst är tröjan snygg? (A)


Kommentarer
Postat av: chipZ

Heheh , jaow

2010-02-04 @ 22:02:38
Postat av: linnea

hihi. roligt att du tycker den är 'superfin'. din är också super fin!

hihi tagga helgen!<3

2010-02-05 @ 15:09:55
URL: http://linneaarvidssonn.blogg.se/
Postat av: My Isoniemi | Fotoblogg

Svar: Tack så mycket Jenny! :) Vi ses i helgen!

2010-02-05 @ 18:19:50
URL: http://mysfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0