alla hjärtans dag!

yess, idag är det alla hjärtans dag! Och just därför ville jag berätta att jag älskar
mina underbara vänner så otroligt mycket, inget kan ersätta dom, och så älskar
jag KUMLATRUPPEN, gymnastiken, personerna, tränarna, jag älskar det! Och min
familj, hur mycket jag än skriker på er, så vet ni att jag älskar er! Utan allt det
där skulle jag inte klara mig. Asso, det finns inte ord för de. Jag älskar er, always.

------

Och på alla hjärtans dag har jag varit på träning i fyra timmar, kärlek på det, vi
lärde oss hela friståendet, riktigt kul var det, bara det att jag kommer ha 22084
blåmärken imorgon, och kommer inte kunna röra mig imorgon jag kommer ha
enmassa träningsverk, så vi får ju se hur det går också imorrn, men byebye nu
ska jag inte uttråka er, så vi hörs väl typ, Aa, jag bloggar inte särsilt mkt längre
men vi hörs väl kanske imorgon, komentarer kanske får mig att blogga oftare? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0