så trött på sanningen, behöver en ny.

hejsaaan.
nu är julen försvunnen, bort i tomma intet, och nu får vi vänta i ett år på näsat julafton!

Jag fick;

* En systemkamera
5 stycken böcker ''14 år till salu'', ''Jag Finns'', ''Pojken i randig pyjamas'', ''Här ligger jag och blöder'', ''Tusen Gånger starkare''
* Såpbubblor, och en ring av min lillasyster, haha.
* Ett par strumpor, av min kusin alma.
* En 2 liters cola, och en ansitskrän av min kusin Alma

sen vet jag inte mer, fick inte så mycket för att jag fick en systemkamera, helt värt det!
här kommer lite bilder jag tagit! :)






är kär i kameran!


Kommentarer
Postat av: Timothy

Fan vad söt:)

2010-12-25 @ 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0