DAGENS LÅT/LÅTAR

DAGENS ABSOLUT BÄSTA LÅT:
September – Mikrofonkåt

och andra låtar som jag drogar idag:
3OH!3 – Starstrukk (feat. Katy Perry)

Pitbull featuring Nayer – Pearly Gates

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

på jätte glatt humör! :)

/ det verkar inte bli någon tjejkväll.. dom hör ju inte av sig.


Evelina Jondelius,
vi har bara känt varann i 3 år. Men det spelar ingen roll, jag tror ingen känner dig som jag gör,
inte ens Linn Sundberg. Jag kommer alltid finnas där för dig, alltidalltidalltid. När du behöver mig, står jag på din sida. Även om vi skulle vara osams kan du alltid ringa mig. Vill du prata så är jag ledig, för din skull.
vi har haft våra tuffa tider, men det spelar roll, för vi har också våra bästa stunder.

Evelina Jondelius, jag kommer aldrig glömma dig, bästavän!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0