tjenaretjenare :o /HISS OCH DISS

två tönta kom hem till mignyss... eller aa.. :)
och med töntar menar jag evelina och linn, som om ni inte kunde lista ut de.. Ingen aning om vad dom gör här faktiskt, om dom skadra hem till evve, de sa dom iallfall, men jag vet inte.. (A) Men jag skulle tydligen också dit o: lite status..? (;;;;;;; men nu orkar jag itne skriva till er töntar, älskar er (A)

Skolan börjar på måndag!
iallafall våran, och jag ser faktiskt fram emot de, jag saknar alla, och vi ska få nya i våran klass också.
Men efter en timma kommer förmodligen jag tröttna på att vara där,haha! Men en hiss till de! (Y)

Talangen på Lördag!
de är finalen, wiiii! Så de ska bli en jävla massa kul, tagga! Kötta, o.s.v o.s.v (A)



Idioter med stora huvuden (:
jag är trött på en tjej, som är så jävla jobbig, hon hittar på rykten och kallar mig saker.. fyfan på henne(H)
Min kusin kommer kanske visa de för henne, haha.. men synd..? Jag och mina kompisa kallar henne bighead
ljushuvet och extrasolen, men jag nämner inga namn.. haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0