SJUK

asso gud vad dåligt jag mår, jag har feber och alltihop! Och jag är så
sjukt irriterad! Och kände att jag bara behövde koppla av lite, så jag,
kollade lite på tv, och det visades en film, jag kommer int ihåg vilken
kanal, men filmen hette ''jumanji'' den var jättebra, jag var helt inne,
i filmen! Jag orkar inte berätta vad den handlar om, men den var hur
bra som helst, det kunde bli lite fejk några gånger. Men inte ofta den
är verkligen värd att se på! Aja, nog om det.. Gud jag sitter här occh
hostar ihjäl mig! Jaja, ska gå och ta en alvedon nu, vi hörs KANSKE..
senare, men jag har ju blivit bättre på att uppdatera eller hur? hejdå

/ jenny


Kommentarer
Postat av: Alma

krya på dig älskling saknar dig vi måste ses snart massor av pussar (K) <3

2010-04-03 @ 17:33:15
URL: http://victoriasalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0