SHOSAN

hejsan, kom hem ifrån skolan klockan tre, satte mig vid datorn och softade,
så snart ska jag plugga SO, har ju prov på fredag, så jag måste verkligen läsa på lite ;)
Jaja, skitsamma, ska inte tråka ut er med skolarbete. Åh, är det bara i lilla kumla det är
jättedåligt väder? Igår var det skitfint väder, jättevarmlt och skönt. Nu är det grått på himlen
och bara tråkigt! Jag vill ha sommar, och gå ut och sola, och känna hur det bara steker till
på ryggen, gud vad jag längtar till sommarn! Och hörni, lämna lite komentarer, och läs bloggen
oftare, så kanske jag får mer lust att blogga, någonsin tänkt på det eller, haha nej juste!!
dåå tycker jag ni ska tänka lite mer..! Men aja, nu orkar jag inte skriva mer, pusshej sötisar!

JAG JUST NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0