Paus?

ni har ju märkt att jag inte har bloggat mycket, och devote suger verkligen!!
Och nu har jag bytit design, hälften min, hälften gratisdesign. Och det här är inte direkt
min favorit design ju? Och jag har verkligen ingen lust med att blogga när jag inte har en snygg design.
Men nu är den ju inte jätteful..!? Så jag ska nog klara av att blogga lite grann, men det kanske kommer
att bli lite mellan rum, inte varje dag kanske..? Men det får ni helt enkelt stå ut med sötnosar..
och dessutom har jag ju ingen lust att blogga när statistiken sjunker, visst.. det kanske är lite mitt fel?
men säg vad ni vill ha? ''Hiss och Diss'' eller något annat kul! ..
jaja, nog om de då? Nu ska jag berätta lite om min dag, jag har ju studiedag, så skolan börjar imorn,
skönt att ha extrahelg hihi, jag har vart med kompisar, och igår var jag tvungen att sitta barnvakt
åt syster. Och idag är jag inte med någon för de är ju träning lite senare, så de är ju inte så kul att
vara idag då...? För man hinner ju typ inte göra någonting.. eller hur!? Och nu tycker jag att ni ska börja
läsa min blogg lite mer, för jag har ju inte så många läsare!?!

Pusshej


Kommentarer
Postat av: malinj

HEJ JENNY

2010-04-22 @ 08:58:31
Postat av: duvet;)

hejhej

2010-04-22 @ 08:59:16
Postat av: Anonym

dagens outfit

2010-04-22 @ 09:00:05
Postat av: Anonym

vad sa du sara?

2010-04-22 @ 09:00:25
Postat av: Anonym

sara sitter vid datan :I

2010-04-22 @ 09:01:32
Postat av: Anonym

NO SUGER KUK!

2010-04-22 @ 09:02:10
Postat av: Anonym

Idrott

WINX

2010-04-22 @ 09:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0