JENNY'S HISS&DISS




Minnen, jag älskar att tänka tillbaka, det år mig alltid att le, åh, vad jag
saknar vissa saker! Att tänka tillbaks på 2008 får mig ibland att bli helt
blåögd. Gud jag saknar verkligen sommaren 2008, always in my heart!


KUMLATRUPPEN, jag älskar kumlatruppen! Det är verkligen en stor del av
mitt liv! Och våra tränare är underbara, asso bättre tränare finns nog inte!
Och alla kompisar man fått, jaa.. Kumlatruppen in my heart föralltid! (L)

- och the twilight saga, behöver jag inte säga ngt om? ;) Det fattar ni ju!
HISS PÅ TWILIGHT! (L)



Jag har bara EN diss idag! Och det är att min usb sladd till min kamera
är borta, gud jag blir så himla arg, jag har letat ihjäl mig, men jaja, de
är väl antagligen bara att fortsätta att leta. Det var min lilla diss, <///3


/ jenny, och glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0