hhhej.

hejsanallasötnosar.
nu har jag varit ute på en promenad, det blev inte särsilt många kort
det blev några iallafall, nu har nyss ätit potatisklyftor och köt, gott!
och så tittar jag på tv ''biggest looser'' det är faktiskt ganska bra, fasst
wierd.. Men det är snart slut och då kanske jag ska hyra en film på tvn
och tittat på, men jag vet inte vilken än. min lillasyster vill ju också se
på en film, och hon är ju bara 9 så hon vill se en tråkigt svensk film -.-
och finns det några värre filmer än svenska tråkiga filmer? not really.
Men jag tänker inte titta på en tråkig svensk film för att Elsa vill det, nej!
jag tänker hyra en engelsk, men jag vet inte vilken än sålänge somsagt.
Men tillbaka till dagen, promenaden jag gick var inte så lång, den var
förbi evves hus sen runt kvarteret och det var väl typ hela promenaden.
Och sen när jag kom hem började mamma med maten, och då laddade
jag över bilderna till datorn. Sen åt vi, och nu tittar vi på ''biggest looser''
fast just nu är det reklam, men snart börjar det igen, och efter det är de
är det ingen mer reklam, för då är det slut, och då tänker jag hyra film(:
min syster sitter någon meter ifrån mig och pratar med sig själv o hennes
nintendo, typ skriker ''JA!'' och ''NEJ!'' ni kan ju förstå att jag har ont i
mina öron, nu har jag fått med det mesta iallafall, men vi hörs sen, lovar!

bild
en ny bild på mig, som jag tog när jag var ute och gick på promenad.
love
love,love,love.. En till av bilderna jag tog när jag var ute och gick.. (:


Kommentarer
Postat av: mallie ofc

sööööt jenny, klipp din lugg igen:D<3

2009-12-31 @ 12:27:04
URL: http://maalinjeanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0