helluu

hejalla!
idag var jag på marieberg, och jag köpte en kamera, pusspådet!
men minneskortet var fel, så än så länge kan jag bara ta 3 bilder än så länge.
men mamma ska åka iväg imorgon igen innan malin och dom kommer och hämtar mig
så det blir enmassa foton efter kvällen med Malin, vi kommer ha det bäst! :D
jag tar med min dator dit också, hoppas bara att internet funkar då också :)
malin, är bäst, hon designade min blogg, tack malin, du är bäst :D:D:D
och ändrade planer, jag sover hoss malin 2 nätter, för annars hade jag inte kunnat vara
där så länge, lång historia. och dessutom har jag bestämt mig nuu!
jag ska behålla min blogg här ett tag, och se vilken som är bäst.
jag har ju varit på marieberg hela dagen och gått, vilket har gjort att jag fått ont i benen..
just derför är det skönt att bara sitta här.. Jag har också gjort choklas pudding :D
som nog är klar nu, så när jag har skrivit klart ska jag nog gå och hämta lite ;)
och nu har jag blivit helt frisk också, så det kommer inte bli några problem när jag är
hos malin, me n jag hostar fortfarande, och jag vet inte hur det är hoss er, men här
snöar det jättemycket! Minst 3 decimeter snö, och det har inte slutat snöa än!
men jag har inte särsilt mycket att skriva faktiskt, men vi hörs väl sen antar jag!


saknar den kvällen!


Kommentarer
Postat av: Malin

åhh, saknar dej!!<3<3<3

2009-12-29 @ 17:05:00
URL: http://maalinjeanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0