HEJSANSÖTNOSAR!

jaoo, har inget att göra. Har nyss pratat med Evelina i telefonen.
Och så har jag nyss ätit. Kyckling och pasta. Funderar på om jag
ska kolla på film sen. Men problemet är ju bara det att jag inte vet
vilken film jag ska titta på. Men vi får väl se hur det blir med det
Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik. Avril - My happy ending.
den är otroligt bra. Avril är superbra. Jag var ett stort fan till henne
förut när jag var typ 9. Men nu har jag märkt igen att hon är bra..
Jag är inte trött längre. Jag är faktiskt nästan aldrig trött på kvällar
längre. Kanske för att jag sover länge på morgonen. Men imorse
sov jag inte länge nej. Mamma väckte mig såklart. Men det har jag
ju redan berättat. Och imorgon ska Elsa förmodligen på fritids vilket
betyder att jag ska vaara hemma själv. Jag älskar att vara hemma sj.
Då har man tid med sig själv. Och behöver inte tänka på något annat
Men jag vet inte. Ska nog kanske hitta på något imorgon men vet inte
vad jag ska göra isåfall. Men jaja. det visar sig väl imorgn antar jag.
Nu får vi se vad jag hittar på. Kanske hyra en film somsagt. Men pappa
och mamma tittar på tv just nu. Så då kan jag ju inte kolla på min film,
Jag börjar faktiskt bli trött på dom här dagarna ensam. Jag vill ut och
träffa någon snart innan jag dör av tråkighet. Ska väl smsa någon snart
antar jag. Orkar inte bara sitta hemma imorgon och inte göra ngnting.
men nu fick jag väl med allt jag ville säga antar jag. pusshejsnyggingar!
evelina<3
en bild på min evelina. sommaren2008, sommaren2008och2009 vad bäst!

jag
en bild på mig från sommaren2008 . sakna!

en bild från sommaren 2009 på mig och evelina. SAKNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0