hejsanallasötnosardärute!

hejsan!
nu sitter jag här igen, och skriver :D
har nyss tittat på en film som gick tv, kommer inte ihåg vad den heter
men den var faktiskt bra, nu sitter jag bara här och väntar tills imorgon
och tills evelina kommer hem från arvidsjaur, :)
jag sítter och undersöker min nya supersöta kamera, och ser hur den
fungerar, men jag har faktiskt inget mer att skriva, men det här blir för
kort, så jag ska nog komma på något iallfall, :)
jag har typ nyss pratat med evelinabby i telefon, hon hade det bra där uppe
men hon längtade hem väldigt mycket, men hon klarar sig förmodligen! (L)
och elsas kompis louise ska sova här, och det ända dom gör är att spela
på sina nintendon, och ljudet är väldigt irriterande, och deras fnitter..
och ikväll blir det förmodligen twilight för 46 gången, jag älskar verkligen filmen!
eller så kanske jag ska titta på new moon, den är också otroligt braa!
men jag har ju ingen text till den, så vi får väl se, och då måste jag se på datan.
vi får väl helt enkelt se hur det blir.. Och morgondagens planer vet jag inte än,
Malin kommer ju och hämtar mig klockan 7, och jag vet inte vad jag ska göra
tills dess? Jag måste ju packa, och duscha imorgon innan dom kommer,
hoppas att det tar så lång tid tills dom kommer, för jag vet inte vad jag annars
ska hitta på, men nu har jag faktiskt inget mer att skriva, ;)
men vi hörs kanske sen, puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0