2009 drar sig mot sitt slut!

jaoo.
Snart är 2009 slut, och ett nytt år står påtur, här har dom redan
börjat skjuta raketer, inte särsilt många menmen.. klockan tolv
kommer det nog enmassa. Jag ändrade bakgrunden på min blogg
tycks? Men iallafall, Jag firar nyår med min familjen, och vårat
friande började med att vi skulle äta förrätt varmrätt och efterrätt
vi började med förätten, då åt i vi krabba, och varmrätten då år
vi kyckling filé och klyftpotatis, och efterrätten då åt vi glass, med
choklad/kolasås, och strössel, och snart är det tolv slaget, då ska
jag dricka min cider (alkoholfri) och mamma o pappa chamange
och Elsa ska också dricka av min cider, men vi hörs senare, hejdå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0