JAG MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ DET HÄR $:

hejsan. Har faktiskt kollat på 8 OC avsnitt idag, shame on me! Det är anledningen till att jag inte har bloggat, dock så ska jag kolla på OC imorgon också tror jag, men då kommer jag blogga emellan, det lovar jag hörni!
Idag har jag inte gjort något särskilt, (asso i skolan) Imorgon ska vi visa upp våra ''minibyar'' vi har fått gjort byar i en grupp, eller inte gjort en by, men en powerpoint typ om hur vi skulle klara oss om de bara var vi 4 på planeten, utan att använda el! :D
jag snodde bilden ifrån http://linnsundbeerg.blogg.se
och ville bara säga att jag saknar dig djupt älskling, det finns så mycket och säga, och så många gånger jag behövt dig, men du kommer faktiskt hem snart!

Kommentarer
Postat av: linn sundberg

hihi, åh älskling, saknar dig grymyt mucket jag med!!

längtar tills jag får träffa dig igen!!

vi kanske kan prata på msn/skype på söndagklockan 1 i sverige ? :D

hör av dig

pusss, loveyousoomuchbabee!!!!

2011-04-01 @ 06:42:09
URL: http://linnsundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0