i can't imagine a world without, but i guess i have to

Hejsan. Sitter och kollar på OC.. som vanligt haha. Och har nyss insett att det sorgligaste i hela filmen är när summer ställer sig på bordet, efter seth gjort slut med henne, eller summer gjorde slut med honom. Det är ju lite förvirrat. Men iallafall, hon ställer sig på bordet, och undrar om han inte älskar henne längre. Och han ljuger. Jag fattar inte hur han kan göra så, dom är det perfekta paret. Även fast jag sett alla säsonger, och jag älskar OC, men det kanske ni inte visste.

Inatt tänker jag ligga i min säng och ha panik för att jag inte har fått min ziperall än, och det gör mig väldigt ledsen, för jag vill ha den. Imorgon ska jag  vara med Sara Eriksson igen, vi ska nog fota, så imorgon kommer förmodligen kommer en massa roliga bilder imorgon kväll.
Idag gjorde vi inget särskilt, satt vid nya sjön, drog hem till Emil Lind och chillade, sen skulle sara dra hem, ganska tidigt, så nu sitter jag här och kollar på älskade OC♥


haha uppvisningen i kumlahallen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0