BLOGGARNA


Alexanda Kissie Nilsson, personen vi älskar att hata! Själv tycker jag inte om Kissie
Men vi känner ju inte Alexandra. Men Kissie är ju hur idiotisk som helst, rent ut sagt! Bilden
bilden jag tog är oredigerad, för i vanliga fall redigerar ju hon bort halva sig. Och säger taskiga
saker om personer hon inte känner. Och folk hon faktiskt känner, hon provecerar otroligt mkt!
men kanske lite för mycket, hon är ju redasn känd, så hon kan ju dra ner på de lite, eller vad
tycker ni bloggläsare? Men hon är smart, de är ju hennes bitchiga sida, som gör henne känd..!
-

Amir Gaybloggen Akrouti, Våran gay. *hihi* Jag har inget imot bögen, han är sig själv
och han skäms verkligen inte för att han är bög, visst jag tycker hans blogg är tråkig, och
jag läser den inte, men jag har ju läst den litegrann ibland. Men påtal om gaybloggarna, är
de inte lite för mycket!? Alla killar är ju typ gaybloggare! Så kom med något nytt killar....!
-

Desireé Nilsson, hennes blogg läser jag en gång per dag, hon är verkligen superfin, och
står för vem hon är. Men de är lite överdrivet kanske..!? Hon är precis som vilken vanlig
tjej som helst, bara de att hon skiter FULLSTÄNDIGT i skolan, och festar instead. ja, de är
ju lite wierd. Jag tycker faktiskt inte hon borde vara känd, men jag har verkligen inget imot
henne, och hon provecerar inte längre, och sminkar sig inte lika mycket som förr, +poäng!
-

Paulina Danielsson, Jag gillar verkligen tjejen! Hon är ju superfin, och inte som alla andra bloggare
hon bryr sig inte bara om att festa, vilket dom andra gör, men nu har hon börjat uppdatare väldigt
lite, vilket gör min lite tjurig, jag läser hennes blogg flera gånger om dagen, *hihi* de finns inte så mkt
att skriva om henne, jag tycker hon är fantastisk! Och hon är utan tvekan min favoritbloggare, YESSS!
-

Kenza Zoutien, en riktigt skön tjej, provecerar ingenting, *vad jag vet* Och hon är riktigt
vacker, hon har lixom drömkroppen, drömansiktet, hon är ju helt perfekt! Men hennes blogg är
supertråkig, (tycker jag) Jag läser den ibland, och älskar verkligen hennes outfit, man får många
tips på kläder man vill ha! De finns inte mkt att skriva om henne, de var allt tycker jag, så aa..
-

de var alla bloggare jag tänkte skriva om! Vi hörs väl kanske senare, om jag har lust att blogga!
pusshej!<3


Kommentarer
Postat av: Dennis

haha ^^

2010-06-01 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0