SVAR PÅ ERA FRÅGOR

Postat av: maja abrahamsson<3/ http://majaofsweden.blogg.se
hur kan du vara så söööt?!?!?!?
<333avis

svar; Hmm, jag själv tycker inte att jag är söt, jag är bara mig själv, hih! :) 

-

Postat av: julia wikdahl larsson/ http://juliawikdahl.blogg.se

vet inte vad jag ska fråga,
men jag frågar bara nåt :)
vilka är dina bästisar ? ;)
hihi,
och så ska jag passa på att säga
jag följer din blogg helatiden,
och läser den,
jag gillar verkligen din blogg,
kram :)<3


svar; Hmm, mina bästavänner, de är svårt, jag har så väldigt många, men dom allra
närmaste är nog carro evve och linn. Aww, tack vad glad jag blir när jag läser de här, puss pådig!

-

Postat av: madelen

vad vill du uppnå med bloggen?


svar; Inget särsilt, de hade varit kul att bli populär i bloggvärlden, men de tror jag inte
händer. Jag bloggar bara för att de är kul! (:

-

Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?

svar; 20+ per dag. Inte så många, men de duger iallafall (:

-

Postat av: Anonym

kan du inte göra om din design?
du är jätte bra och har haft många men nu är den så tråååkig:p

svar; Vadå har jag den här bloggen för din skulle eller? :s Nej justee, och jag byter design
när jag vill, vilket jag faktiskt gjort, jag jobbat på den i dagar, inte för att den är något särsilt
de var bara jag som aldrig orkade göra klart den, haha! (:

-

Postat av: Madelen

varför är du söt?(a)

svar; Jag är inte sööt, jag är bara mig själv, sen får man tycka vad man vill, *hihi*


-


så de var alla svar, hihi. Hoppas ni inte blev besvikna av er svar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0