TRÖTT.

hej allihopa.. :D
jag börjar känna mig ganska trött. Och imorgon kommer jag har enmassa
jävla träningsverk! Och vi ska till kvarntorp med skolan också, super kul -.-
Asso, jag känner mig deppig också.. Jag sitter och lyssnar på luuugn musik.
Just nu känner jag mig jävligt nere. Vettefan varför. Jag har så mycket att ,
fundera på också, jag känner mig så stressad. Jag vill bara lägga mig ner o
bara stänga av mobilen och datorn och slänga ut alla i huset , och bara vara
för mig själv! I helgen har jag bestämt ig för att inte göra något särsilt. hihi.
Jag ska nog bara vara hemma i helgen om jag inte blir piggare under veckan.
Jag älskar musik, en värld utan musik. En värld utan mening. Samma sak med
twilight, en värld utan twilight, en värld utan mening. Haha, men tillbaka till
musiken, vad är eran favorit låt? Min är för tillfället Yohanna - Beautiful Silence
Och Demi Lovato - World of chanses. Men nu ska jag inte skriva mer, hejdåå!

Yohanna - Beautiful Silence



Demi Lovato - World Of Chanses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0