KLAR MED BLOGGEN!

Nu är jag klar med bloggen! Mycket bättre än det förra tycker jag iallafall!
Men iallafall, bara en dag kvar av jullovet! Och imorgon vet jag inte vad jag
hittar på. Jag tror jag bara ska vara hemma imorgon, bara ta det lugnt när
det ändå är sista dagen, och jag känner att jag verkligen måste ta det lugnt
en dag iallafall. För när vi kommer till skolan blir det enmassa arbete, och de
tror ni jag kommer orka som jag har hållt på? Det har varit åka dit, komma
dit, hålla igång. Och enmassa! Så jag vill bara vara hemma! Men vi får se hur
det blir med det. Men iallafall, nu ikväll ska jag iallafall ta det jävligt lugn iaf.
Och det blev ingen tjejkväll i helgen, vet inte varför menmen. Tråkigt det me!
Men ikväll kanske jag ska titta på någon film och bara mysa lite med mig själv!
Vettefan vilken film jag ska titta på, kanske hyr någon om jag får, Men de får
jag nog, hoppas jag! Men det blir inte så mycket liv ikväll iallafall, för elsa är
hos lollo, och hon ska sova där. Så jag kommer inte bli störd heller, enmassa
pussar på det. Gud jag orkar inte skriva egentligen. Men jag känner mig tvingad.
Det känns som om jag har blivit jättedålig på att uppdatera, Men det finns ju
folk som inte uppdaterar på flera dagar. Men jag känner mig dålig och jag inte
bloggat mer än 3gånger per dag. Vettefan varför, Bå min förra blogg uppdatera
jag två gånger per dag, morgonen och kvällen, Men det har det blivit ändring på!
men nu ska jag inte tråka ut er mer, enmassa kyssar på er alla sötnosisarnaaa!

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0