hejallasnyggingar!

hej.. Jag har börjat fundera har börjat uppdatera mycket mindre!
det känns som det, om jag gör de så är det bara att säga till sötisar!
men iallafall, idag har jag vart med evve och linn, vi var och tränade
sen gick vi till lidl och köpte cola och sånt, och sen åkte vi hem till mig
och såg på film. Filmen hette ''thirteen'' (tretton) hah, jag kan inte stava
så bra på engelska. Men filmen var faktiskt ganska bra tycket jag men
ändå fettt hemsk! Det handla om en tjej som ville bli ''tuff'' så hon sökte
sig till en tjej som söp knarka och enmassa. Och då började den andra
tjejen också göra det och enmassa. Skit hemskt med sånt tycker jag!
men iallafall, det var allt vi hann göra. Men det blev inga bilder, jaoo. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0