HEJ!

Idag har jag vart med evelina linn och cissi, och vi hade kul som
vanligt såklart jöö! Fast vi gjorde inget särsilt egentligen, vi var på
sveas och köpte en äpple och kanel längd. HAH, de var ju gottfan!
A, och klockan halv åtta åkte jag hem och åt, och nu sitter jag här.
ahah. Orkar inte berätta allt jag har gjort, och de kommer inga bilder
jag glömde kameran hemma. Och dessutom kommer inga bilder från
igår heller, jag orkar inte, men de kommer bild på vad jag köpte igår
senare tror ja, men om ni vill se bilderna från igår, så får ni gå in på
evelina blogg: http://evelinaaltea.blogg.se, bilderna är skitfina, de är
ju på våra superfräna tricksfan! Men hejdå snyggingar, vi hörs vaa!?

jag i skolan.. :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0